Wednesday 9 September 2020

Dana Khas RM10.00 juta untuk Pembiayaan Anggota.

 

 

Pandemik Wabak COVID 19 yang menjejaskan banyak sektor pada amnya akan bakal memberi kesan lansung kepada ekonomi Malaysia. 

Koperasi Kakitangan FELCRA terpanggil untuk turut serta dalam meransang pasaran domestik dengan memperuntukkan RM10.00 juta sebagai pemangkin kepada ekonomi mikro Negara.   

Sehubungan dengan itu, Anggota Lembaga Koperasi telah bersetuju untuk meluluskan Pembiayaan Bertindih (Overlapping Loan) tertakluk kepada dua puloh lima peratus (25%) dari pembiayaan lama telah dijelaskan. 

Pembiayaan patuh Syariah dengan jumlah maksimum RM100,000 bayaran balik selama 120 bulan serta kadar keuntungan serendah 6.00% adalah tawaran terbaik daripada Koperasi. 

Permohonan awal bagi pembiayaan boleh dikemukakan kepada Koperasi akan diproses segera. Melalui peruntukan dana tersedia guna ini, jangkamasa menunggu untuk anggota memperolehi pembiayaan akan dipendekkan. 

Morotarium tidak akan kekal lama, Rancang kewangan anda dengan bijak sebagai persediaan untuk menghadapi gelombang ekonomi pasca Covic 19 Hubungi Hairol 017-3845134 atau Salbiah 019-2764050 dengan segera.



No comments:

Post a Comment

Penyerahan Zakat Wakalah KKF kepada Sdr Rosli Zanordin Staf FB Bukit Kapah.

Penyerahan Zakat Wakalah KKF kepada   Saudara Rosli bin Zanordin telah disempurnakan oleh Yg Bhg Tn. Hj Nor Zahari bin Zakaria pada 26hb Okt...